Vi har været i avisen
Læs her, hvad pressen skriver om TopCall:
TopCall udvider på solkysten
Dagbladet Sjællandske, 6. august 2015
TopCall har udvidet med et kontor i Malaga. Her ligger der nogle oplevelser, der tiltrækker nogle super skarpe piger, der lige er blevet studenter og vil have et sabbatår eller to.
Et vigtigt konkurrenceparameter for TopCall i rekrutteringen er en så svær størrelse som godt humør. Værdierne handler om at være imødekommende, hjælpsom og kvalitetsbevidst.
Hvis alle voksede som TopCall, var der ingen arbejdsløshed i Næstved
Erhvervsavisen, 29. april 2014
Fremtiden tegner lys for Næstved virksomheden TopCall. Konstant vækst siden 2010, flere end 300 virksomheder som kunder, og fremhævet som inspirerende væksteksempel af Næstved borgmester.
TopCall tager telefonen
Dagbladet Sjællandske, 26. februar 2014
TopCall lever af at tage telefonen for andre virksomheder. Store som små. Det er en god forretning for alle parter, mener Kenneth Steen. Kunderne kan altid få fat i en medarbejder og ingen mister derfor hverken nye eller gamle kunder på af en telefon, der ikke bliver taget.
En ægte succeshistorie
Næstved Profilavis, 26. november 2013
Historien om TopCall tog sin begyndelse i 2010, da krisen var på sit højeste i Danmark. ”Vi troede på ideen og var ikke bange for at starte op, også selvom finanskrisen på det tidspunkt kastede mørke skyer over erhvervslivets lyst til at købe serviceydelser, siger direktør Kenneth Steen.”
Fagpilot skal gøre kunde-service bedre
Ugebladet, 18. marts 2014
Hvordan forbedrer man den direkte kommunikation med kunderne, så servicen bliver bedre? Og hvad med telefonopsætningerne: Kan de blive bedre, så kunde-kommunikationen derigennem bliver skarpere? Det er nogle af de ting, Kenneth Steen, håber, en fagpilot kan hjælpe med.
Ny fagpilot skal optimere processerne
Fagpilot.dk, 10. marts 2014
TopCall har tidligere haft succes med en videnpilot, der var uddannet indenfor marketing og kommunikation. ”Vi har været meget begejstrede for den videnpilot, vi har haft. Hun hjalp os med at udvikle en ny tilgang til at komme ind på potentielle markeder, siger direktør Kenneth Steen.”
Det er ren luksus
ASE NYT, september 2013
Det er smil og varme stemmer, der modtager en i TopCalls kontorer i Næstved. Her er en god atmosfære, og det er tydeligt at se, at medarbejderne har det godt med hinanden.
Virksomheden, der tager sig af telefonpasning og kalenderstyring for andre virksomheder, har netop været igennem et projekt, der hedder ’Vækst via ledelse’ hos ASE SEVSTÆNDIGE.