Sådan foregår vores glade live chat
Chat vinduet åbner
Hver gang en ny besøgende klikker sig ind på jeres website, får han automatisk en lille chat-indbydelse fra jeres virksomhed. Det sker efter 20 sekunder, hvor en af vores imødekommende receptionister dukker op i et lille chat-vindue på den besøgendes skærm som en naturlig del af jeres website. I chat-boksen kan jeres besøgende se en kort besked fx ”Hej, kan jeg hjælpe dig?” sammen med et billede af vores receptionist, der chatter. Først når den besøgende besvarer chatten, dukker chat-vinduet op på vores skærm, og en af vores dygtige receptionister dedikerer sig fuldt ud til dialogen.
Kunden får besvaret sine spørgsmål
Vi chatter hjælpsomt med den besøgende og assisterer med at besvare spørgsmål om jeres virksomhed eller produkter på en måde, så han opfatter jer som en professionel og troværdig virksomhed. En kunde har måske specifikke spørgsmål omkring størrelser, en anden om leveringstider og en tredje omkring hvilke andre produktvarianter, der findes i webshoppen. Det hjælper vi alt sammen med ud fra de instrukser, vi har modtaget fra jer.
Vi beder om kundens kontaktoplysninger
Til slut, når den besøgende er blevet fortrolig med vores receptionist, forslår vi, at I ringer til den besøgende for at fortælle mere, og vi spørger efter vedkommendes navn og kontaktoplysninger, så I selv kan kontakte ham bagefter. Med mindre han selvfølgelig allerede har fået alle oplysninger af os og afgivet en ordre.
I modtager en mail
Efter hver chat modtager I hele dialogen på mail.
Live chat
Pris ekskl. moms
8 kr. pr. chatminut (min. 400 kr./måned)
Det er så nemt at komme i gang
I udfylder den lille formular, som I finder øverst til højre på siden, eller klikker på et af de orange ikoner. Send formularen til os, og I vil høre fra os inden for et par dage.
Vi ringer til jer og stiller spørgsmål om jeres virksomhed, produkter og om, hvilke oplysninger vi skal give til jeres kunder. Vi lytter også til jeres specifikke ønsker til live chatten, så vi sikrer os, at I bliver maksimalt glade for vores samarbejde. Samtidig fortæller vi mere om, hvordan det hele foregår. Hvis det passer jer bedre, eller vi skønner, der er behov for en mere grundig snak, kommer vi gerne forbi og taler med jer i stedet for.
Vi sender jer et lille script, som I skal lægge på forsiden af jeres website, for at chat-vinduet kan komme frem, hver gang der kommer en ny besøgende. Vi anvender det enkle og meget brugervenlige chat-program SnapEngage, fordi det virker upåklageligt og ikke giver noget bøvl for hverken jer eller os.
Så er I i gang og kan til enhver tid kontakte os med spørgsmål eller ønsker til ændringer.
Efter 14 dage ringer vi til jer for at høre om de resultater, I har opnået, og om der er noget, der skal ændres i vores måde at chatte med jeres kunder på.