I får flere kunder
Bedre kundeservice
I kan holde 100 procent fokus på den kunde I er i gang med, selvom jeres telefon ringer. I ved jo, at vi sidder klar til at besvare opkaldet. Og jeres kunder føler sig vigtige og godt behandlet, når I ikke bliver nødt til at løbe efter telefonen midt i det hele.
Jeres effektivitet stiger
Tjen penge på vores service
Omstilling
Vi er jeres reception og viderestiller alle opkald til jeres medarbejdere. Hvis de ikke svarer, tager vi naturligvis imod besked.
Beskedservice
Vi tager de opkald, I ikke selv kan besvare og sender jer besked på mail eller SMS. Så I selv kan ringe tilbage til kunden, når det passer ind i jeres tidsplan.
Live chat
Vi chatter med jeres kunder og besvare spørgsmål om jeres virksomhed eller produkter. Vi sikre vedkommendes navn og kontaktoplysninger. Efter hver chat modtager I hele dialogen på mail, så I selv kan tage kontakt.
Sådan er vores glade telefonpasning
Og takket være vores løbende træningsprogram og avancerede it-system kan vi huske det hele hver gang.
Det er så nemt at komme i gang
1
Opret en gratis prøveperiode og udfyld lidt informationer om jeres virksomhed, åbningstider mm. Klik her for at komme i gang
2
Vi ringer til jer og stiller spørgsmål om jeres behov og specifikke ønsker til telefonpasningen, så vi sikrer os, at I bliver maksimalt glade for vores samarbejde. Vi hjælper jer med at arrangere viderestilling af jeres telefoner til os eller med at gøre jeres telefonsystem klart til at omstille alle opkald til os. Som regel er det nemt og enkelt, men i få tilfælde kræver det lidt mere information fra jeres telefonoperatør, og det hjælper vi altid gerne med.
3
Så er I i gang og via MyTopCall kan I følge løbende med i, hvor mange opkald vi besvarer for jer. Efter 14 dage ringer vi til jer for at høre, om der er noget, der skal ændres i vores måde at tage jeres opkald på.
4
Efter 30 dage følger vi op på mail eller telefonisk for at høre, om vi skal fortsætte samarbejdet. Ud fra prøveperioden kan vi give jer en indikation af, hvilket prisniveau I ligger på.
5
Hvis I siger ja tak, sender vi jer en bekræftelsesmail og glæder os over, at vi kan byde jer velkommen hos TopCall.
Det kræver kun en viderestilling af jeres telefon til os, og så er I i gang
OBS! - I bliver aldrig betalende kunde, med mindre I selv har sagt ja tak til det.
Det sker IKKE automatisk hos os
Professionelt hele vejen igennem
”Efter at have samarbejdet med TopCall i flere år må jeg sige, at deres telefonservice fungerer upåklageligt. Mine klienter bliver taget godt imod over telefonen og får fornemmelsen, at TopCalls receptionister er en del af mit firma. De beskeder jeg modtager er klare og præcise, så jeg er aldrig i tvivl om, hvad det drejer sig om, når jeg ringer tilbage til en klient.
Michael Friis Pedersen, advokat
Udfyld skemaet nedenfor: