Download folder

Vi passer på jeres kunder

I får flere kunder

I får flere kunder, da ingen ringer forgæves. I stedet for at de møder en telefonsvarer og ringer videre til en konkurrent, lytter vi til kundernes behov og aftaler med dem, at I ringer tilbage. Det giver flere ordrer og flere nye kunder. Og en øget indtjening til jer.

Bedre kundeservice

I kan holde 100 procent fokus på den kunde I er i gang med, selvom jeres telefon ringer. I ved jo, at vi sidder klar til at besvare opkaldet. Og jeres kunder føler sig vigtige og godt behandlet, når I ikke bliver nødt til at løbe efter telefonen midt i det hele.

Jeres effektivitet stiger

I får arbejdsro og kan selv ringe tilbage til kunderne, når det passer jer. Jeres dag bliver i det hele taget mere effektiv, fordi I undgår afbrydelser og unødige forstyrrelser. Og I vil i mange tilfælde kunne mærke, at indtjeningen stiger.

Tjen penge på vores service

Omstilling

Vi er jeres reception og viderestiller alle opkald til jeres medarbejdere. Hvis de ikke svarer, tager vi naturligvis imod besked.

Lad os tage imod alle jeres opkald

Beskedservice

Vi tager de opkald, I ikke selv kan besvare og sender jer besked på mail eller SMS. Så I selv kan ringe tilbage til kunden, når det passer ind i jeres tidsplan.

Lad os være jeres backup på telefon

Live chat

Vi chatter med jeres kunder og besvare spørgsmål om jeres virksomhed eller produkter. Vi sikre vedkommendes navn og kontaktoplysninger. Efter hver chat modtager I hele dialogen på mail, så I selv kan tage kontakt.

Hør mere om Live Chat

Sådan er vores glade telefonpasning


  • Vi besvarer alle jeres opkald med jeres firmanavn og præcis den velkomsthilsen, som I ønsker.
  • Vi tilpasser vores toneleje efter, hvad I mener, passer bedst til jeres kundegruppe. Vi kan variere vores glade stemmer i hele spektret, fortrolig, høflig, omsorgsfuld, seriøs, munter og meget mere.
  • Vi varierer vores telefonpasning ud fra, hvem der ringer til jer, hvis I ønsker det. Vi kan fx stille specielt vigtige kunder igennem til jer hurtigt, afvise sælgere eller tale fortroligt med jeres nærmeste kunder.
  • Vi sender jer beskeder bagefter, enten per e-mail eller SMS, afhængig af, hvad I ønsker.
  • Vi inkluderer præcis de oplysninger, som I har behov for, i vores beskeder, så I nemt og hurtigt kan få overblik og prioritere, hvad I skal gøre ved beskederne.

Og takket være vores løbende træningsprogram og avancerede it-system kan vi huske det hele hver gang.

Det er så nemt at komme i gang

  • 1

    Opret en gratis prøveperiode og udfyld lidt informationer om jeres virksomhed, åbningstider mm. Klik her for at komme i gang

  • 2

    Vi ringer til jer og stiller spørgsmål om jeres behov og specifikke ønsker til telefonpasningen, så vi sikrer os, at I bliver maksimalt glade for vores samarbejde. Vi hjælper jer med at arrangere viderestilling af jeres telefoner til os eller med at gøre jeres telefonsystem klart til at omstille alle opkald til os. Som regel er det nemt og enkelt, men i få tilfælde kræver det lidt mere information fra jeres telefonoperatør, og det hjælper vi altid gerne med.

  • 3

    Så er I i gang og via MyTopCall kan I følge løbende med i, hvor mange opkald vi besvarer for jer. Efter 14 dage ringer vi til jer for at høre, om der er noget, der skal ændres i vores måde at tage jeres opkald på.

  • 4

    Efter 30 dage følger vi op på mail eller telefonisk for at høre, om vi skal fortsætte samarbejdet. Ud fra prøveperioden kan vi give jer en indikation af, hvilket prisniveau I ligger på.

  • 5

    Hvis I siger ja tak, sender vi jer en bekræftelsesmail og glæder os over, at vi kan byde jer velkommen hos TopCall.


Det kræver kun en viderestilling af jeres telefon til os, og så er I i gang

OBS! - I bliver aldrig betalende kunde, med mindre I selv har sagt ja tak til det.
Det sker IKKE automatisk hos os

Professionelt hele vejen igennem

”Efter at have samarbejdet med TopCall i flere år må jeg sige, at deres telefonservice fungerer upåklageligt. Mine klienter bliver taget godt imod over telefonen og får fornemmelsen, at TopCalls receptionister er en del af mit firma. De beskeder jeg modtager er klare og præcise, så jeg er aldrig i tvivl om, hvad det drejer sig om, når jeg ringer tilbage til en klient.

  • Michael Friis Pedersen, advokat

Se flere kundeudtalelser

Udfyld skemaet nedenfor: