Mød Maiken C

Her er vi med vores glade stemmer

Arbejdsglæde, arbejdsglæde og arbejdsglæde

Den magiske formel bag vores receptionisters glade stemmer er, at de elsker deres arbejde. Ganske enkelt fordi de hver dag – ved hjælp af vores kvalitetsbevidsthed og indarbejdede kvalitetsprocedurer – får mulighed for at gøre deres bedste over for hver eneste kunde.

Og fordi vi har det så godt sammen, at den positive, professionelle stemning på vores kontorer gør det sjovt at gå på arbejde. Sjovt at servicere vores kunders kunder og gøre dem glade.

Det smitter af på vores stemmer.


  • Connector.

    Procedurer

    Vi har indarbejdede kvalitetsprocedurer for, hvordan vi servicerer vores kunders kunder og sikrer, at de får en fantastisk oplevelse hver gang.

  • Connector.

    TopCall Training School

    Alle vores receptionister deltager i vores specialudviklede træningsforløb inden for professionel telefonpasning og kundeservice.

  • Connector.

    Rekrutteringsproces

    Vi følger en strømlinet rekrutteringsproces, der hjælper os med at spotte de rette kundeservice-holdninger blandt vores mange ansøgere.

  • Connector.

    Arbejdsplads

    Vores kvalitetsfokus og positive indstilling til livet, gør TopCall til en fantastisk arbejdsplads, hvor vi elsker vores arbejde og har det godt sammen.


Få telefonpasning i din virksomhed i dag

 

Toptrænede receptionister

Vores dygtige receptionister er nøje udvalgt ud fra deres positive og servicemindede holdninger. De er toptrænede i vores kvalitetsprocedurer og i at følge vores værdisæt ”imødekommende, hjælpsom og kvalitetsbevidst”, hver gang de modtager et opkald. Her er de:

 

Vores team i Næstved


Maiken Bagger
Driftsleder

Christina Havby Jensen
Teamleder

Lærke Lee Bosse
Receptionist

Henriette Christiansen
Receptionist

Caroline Eriksen
Receptionist

 

Vores team i Malaga


Christina Svanholm Andrés
Driftsleder

Sofie Irene Nielsen
Receptionist

Kathrine Nielsen
Receptionist

Emma Petersen
Receptionist

Nanna Nielsen
Receptionist

Kicki Steffensen
Receptionist

Marie Holm
Receptionist

Julie Hyllested
Receptionist

Rebecca Kaad
Receptionist

Vanessa Lie
Receptionist

Emma Møller Petersen
Receptionist

Line Nielsen
Receptionist

Cecilie Dalsgaard
Receptionist

Maria Snedker
Receptionist

 
 
 

Næstved – ledelse, salg, kundeservice og økonomi

Og her er vi andre, der hjælper receptionisterne med at yde den service, vi alle sammen er så stolte af:


Kenneth Steen
Direktør

Søren Knudsen
Salg

Lina Thustrup
Salg

Ann Hyltoft
Kundeservice

Karin Østerby
Kundeservice

Maiken Christiansen
Økonomi

  • 2010: Kenneth stifter TopCall i Næstved, og den første receptionist ansættes.
  • 2012: Rekrutteringsprocessen strømlines og systematiseres.
  • 2013: MyTopCall går i luften, så alle kunder kan følge med i deres opkald.
  • 2014: Kvalitetsprocedurer for besvarelse af opkald udvikles.
  • 2015: TopCall Training School indføres for alle receptionister.
  • 2015: Nyt kontor åbnes i Malaga, og it-/telefonsystemerne udbygges.
  • 2016: Kontor i Malaga ombygges til at rumme flere medarbejdere.
  • 2017: Nyt forecast- og planlægningssystem indføres.

Antal kunder

Antal medarbejdere

Over 400 firmaer benytter allerede TopCall

Se flere kundereferencer her