Arbejdsglæde, arbejdsglæde og arbejdsglæde
Den magiske formel bag vores receptionisters glade stemmer er, at de elsker deres arbejde. Ganske enkelt fordi de hver dag – ved hjælp af vores kvalitetsbevidsthed og indarbejdede kvalitetsprocedurer – får mulighed for at gøre deres bedste over for hver eneste kunde.
Og fordi vi har det så godt sammen, at den positive, professionelle stemning på vores kontorer gør det sjovt at gå på arbejde. Sjovt at servicere vores kunders kunder og gøre dem glade.
Det smitter af på vores stemmer.
Få telefonpasning i din virksomhed i dag
Procedurer
Vi har indarbejdede kvalitetsprocedurer for, hvordan vi servicerer vores kunders kunder og sikrer, at de får en fantastisk oplevelse hver gang.
TopCall Training School
Alle vores receptionister deltager i vores specialudviklede træningsforløb inden for professionel telefonpasning og kundeservice.
Rekrutteringsproces
Vi følger en strømlinet rekrutteringsproces, der hjælper os med at spotte de rette kundeservice-holdninger blandt vores mange ansøgere.
Arbejdsplads
Vores kvalitetsfokus og positive indstilling til livet, gør TopCall til en fantastisk arbejdsplads, hvor vi elsker vores arbejde og har det godt sammen.
Toptrænede receptionister
Vores dygtige receptionister er nøje udvalgt ud fra deres positive og servicemindede holdninger. De er toptrænede i vores kvalitetsprocedurer og i at følge vores værdisæt ”imødekommende, hjælpsom og kvalitetsbevidst”, hver gang de modtager et opkald. Her er de:
Vores team i Næstved
Kenneth Steen
Direktør
Søren Knudsen
Salg
Lina Thustrup
Salg
Ann Hyltoft
Kundeservice
Karin Østerby
Kundeservice
Maiken Christiansen
Økonomi
Maiken Bagger
Driftsleder

Lærke Lee Bosse
Receptionist
Henriette Christiansen
Receptionist
Caroline Eriksen
Receptionist
Vores team i Malaga
René Vestergaard
Implementation and Project Manager
Camilla Jensen
Receptionist
Cathrine Voldsgård Eriksen
Receptionist
Cecilie Cindy Lynghøj Storgaard
Receptionist
Freja Rosa Maria B
Receptionist
Lisa Marie Stockholm Fiil
Receptionist
Maja Twile Bertelsen
Receptionist
Maria Johansen
Receptionist
Mia Jul Kristensen
Receptionist
Michela Voigt Iversen
Receptionist
Pratiksha Khanal
Receptionist
Sabine Rong-Petersson
Receptionist
- 2010: Kenneth stifter TopCall i Næstved, og den første receptionist ansættes.
- 2012: Rekrutteringsprocessen strømlines og systematiseres.
- 2013: MyTopCall går i luften, så alle kunder kan følge med i deres opkald.
- 2014: Kvalitetsprocedurer for besvarelse af opkald udvikles.
- 2015: TopCall Training School indføres for alle receptionister.
- 2015: Nyt kontor åbnes i Malaga, og it-/telefonsystemerne udbygges.
- 2016: Kontor i Malaga ombygges til at rumme flere medarbejdere.
- 2017: Nyt forecast- og planlægningssystem indføres.

Antal kunder

Antal medarbejdere