Overlad jeres kundeservice til os
Overvejer I, om det kan betale sig at outsource en del af jeres kundeservice?
Tjen penge på vores kundeservice
Altid imødekommende og hjælpsomme
Vi elsker alle typer kundeserviceopgaver, både de nemme og de svære. Hvad enten jeres kunder ringer eller mailer til os med et spørgsmål eller et problem, er vi altid imødekommende og hjælpsomme. Positive og tilfredse kunder. Frustrerede og negative kunder. Vi møder dem alle med vores glade stemmer og hjælper dem med at få opfyldt netop deres behov.
Sådan er vores glade kundeservice
Med indlevelse og nærhed
Så I virkelig mærker en forskel
Vi klarer mange forskellige opgaver
Indgående opkald
Besvarelse på mail
Altid med kvalitet
Vores teamledere laver løbende kvalitetstjek på vores samtaler og korrespondance med jeres kunder for at sikre, at vi konstant leverer høj kvalitet. Det er jeres garanti for, at vi behandler alle jeres kunder godt og vejleder dem korrekt. Og derved aflaster jer, så I trygt kan koncentrere jer om at udvikle jeres forretning.
Til hver ny kunde i TopCall anbefaler vi at følge vores strukturerede indkøringsforløb:
Overlevering
Overleveringsperiode, hvor I fortæller og viser os alt det, vi har behov for at vide for at kunne løse opgaverne på præcis den måde, I ønsker det
Test
Testperiode, hvor I tester på forskellige måder, om vi er blevet klædt tilstrækkeligt på og tilfører ekstra viden og feedback, hvor der er plads til forbedringer
Go-live
Go-live-periode, hvor vi løbende monitorerer, hvordan vi løser jeres opgaver i forhold til jeres ønsker og retter de fejl, der opstår, med det samme
Produktion
Vi er nu gået i fuld produktion, og I kan forvente, at vi løser alle jeres kundeserviceopgaver til jeres fulde tilfredshed