Overlad jeres kundeservice til os


Overvejer I, om det kan betale sig at outsource en del af jeres kundeservice?

KONTAKT OS

Tjen penge på vores kundeservice

Vi tager os af jeres kundeordrer og –henvendelser, præcis som I selv ville gøre det, mens I får ro til at udvikle og vækste jeres forretning.
I sparer udgifterne og anstrengelserne ved at have jeres egen kundeserviceafdeling, fordi I trygt kan regne med, at vi tager positivt og professionelt hånd om jeres kunder.
I kan også vælge kun at bruge os, når I har travlt, så jeres egen afdeling kan begrænses til et effektivt team. Det er noget, der kan mærkes på økonomien.

Altid imødekommende og hjælpsomme

Vi elsker alle typer kundeserviceopgaver, både de nemme og de svære. Hvad enten jeres kunder ringer eller mailer til os med et spørgsmål eller et problem, er vi altid imødekommende og hjælpsomme. Positive og tilfredse kunder. Frustrerede og negative kunder. Vi møder dem alle med vores glade stemmer og hjælper dem med at få opfyldt netop deres behov.

Sådan er vores glade kundeservice

Med indlevelse og nærhed

Vores svartider på telefonen er hurtige, og vores avancerede it-system hjælper os med at sikre, at vi har al den information ved hånden, som vi har brug for. På den måde kan vi koncentrere os om selve dialogen. Og give jeres kunder en god service på den måde, I ønsker det. Med indlevelse, nærhed og varme. Hver gang.

Så I virkelig mærker en forskel

Vi sætter os altid grundigt ind i, hvordan vi skal betjene netop jeres kunder. Så vi forstår jeres produkter, priser og arbejdsgange – og hvordan I gerne vil have, at vi håndterer forskellige situationer. Og vi sørger naturligvis for, at alle vores involverede kundeservice-medarbejdere bliver klædt på til at udføre opgaven til jeres fulde tilfredshed. Så vi altid gør en forskel.

Vi klarer mange forskellige opgaver

Her er et lille udpluk af de kundeserviceopgaver, vi løser for vores kunder:

Indgående opkald

Vi passer jeres telefoner, mens I er optaget af andre kunder eller opgaver.

Besvarelse på mail

Vi tager de opkald, I ikke selv kan besvare og sender jer besked på mail eller SMS.

Altid med kvalitet


Vores teamledere laver løbende kvalitetstjek på vores samtaler og korrespondance med jeres kunder for at sikre, at vi konstant leverer høj kvalitet. Det er jeres garanti for, at vi behandler alle jeres kunder godt og vejleder dem korrekt. Og derved aflaster jer, så I trygt kan koncentrere jer om at udvikle jeres forretning.


Til hver ny kunde i TopCall anbefaler vi at følge vores strukturerede indkøringsforløb:


  • Overlevering

    Overleveringsperiode, hvor I fortæller og viser os alt det, vi har behov for at vide for at kunne løse opgaverne på præcis den måde, I ønsker det

  • Test

    Testperiode, hvor I tester på forskellige måder, om vi er blevet klædt tilstrækkeligt på og tilfører ekstra viden og feedback, hvor der er plads til forbedringer

  • Go-live

    Go-live-periode, hvor vi løbende monitorerer, hvordan vi løser jeres opgaver i forhold til jeres ønsker og retter de fejl, der opstår, med det samme

  • Produktion

    Vi er nu gået i fuld produktion, og I kan forvente, at vi løser alle jeres kundeserviceopgaver til jeres fulde tilfredshed