”Jeg har Nybolig på Gl. Kongevej på Frederiksberg, og hos os er det rigtig vigtigt, at ingen kunder ringer forgæves. Derfor har vi TopCall til at besvare opkaldene, når vi selv er travlt optaget med kunder. Det fungerer rigtig godt.”
Telefonpasning der betaler sig
Tilmeld jer 30 dages gratis telefonpasning, og oplev alle fordelene:
Flere kunder – ingen ringer forgæves, når I er optaget
Bedre kundeservice – hold 100% fokus på jeres kunder
Færre afbrydelser giver større effektivitet
Vi er så glade for vores kunder
En skøn mangfoldighed af kunder
Vores kunder er virksomheder over hele landet i mange forskellige størrelser og brancher. Fælles for dem er, at de værdsætter god kundeservice, høj kvalitet, en ekstra god bundlinje og effektive arbejdsdage.
Mange af vores kunder er små virksomheder, der får flere nye kunder sammen med en betragtelig aflastning – og frihed – ved at vi passer deres telefoner og besvarer deres opkald, når de vælger at lade dem gå videre til os.
Andre af vores kunder er lidt større virksomheder, nogle med afdelinger forskellige steder, som tjener penge på, at vi fungerer som deres egen eksterne telefonomstilling eller kundeservicecenter.
Kontakt gerne vores kunder, og hør, hvad de synes om vores samarbejde.
Eller kontakt os for at høre mere
Slut med at være stresset
"Der er ikke noget, der stresser mere, end når man snakker med en kunde, og telefonen bare kimer i baggrunden. Det er slut nu, hvor telefonen stiller om til TopCall. Kunderne er også positive, for de får altid fat i et levende menneske."
Henrik Pedersen
J. A. Auto
Et udpluk af vores glade kunder udtaler sig
Samarbejdet er en god forretning
”Det har betydet en stor tryghed for mine kunder, at der altid er en person, der tager telefonen, når de ringer til mig. De ser det som noget meget positivt, at jeg har ”fået sekretær” og oplever, at TopCalls receptionister hører til mit advokatkontor...
Jacob Larsø Perregaard, Advokat
Coram
Meget fin løsning for os
"Her hos Øjenlægernes Center er vi tit optaget af behandlinger eller konsultationer. Derfor har vi TopCall til at tage os af de kunder, der ringer. Det er en meget fin løsning for os."
Dr.med. Sven Asp, Øjenkirurg
Øjenlægernes Center
Tryghed for mig og mine kunder
”Når mine kunder har talt med TopCall, får jeg efterfølgende tit at vide, at de ikke oplever, at de ringer til et Call Center. Tværtimod har de oplevelsen af at ringe direkte til vores forretning. – Det giver tryghed for både mig og mine kunder.
Jeg er også meget imponeret af TopCalls sms’er. – De indeholder kort og præcist essensen af kundesamtalerne, så jeg er velforberedt, når jeg ringer tilbage til kunden.”
Knud Larsen, Bedemand
Frederikssund Begravelsesforretning
En god hverdag
"Når vi er optaget af kunder i butikken, kan vi ikke også tage de telefoner, der ringer. Det vil være dårlig service for de kunder, vi står og betjener.
Derfor har vi TopCall til at hjælpe os med at besvare opkaldene. Det giver en god hverdag, når vi ved, at ingen kunder ringer forgæves."
Anders Thorborg, Indehaver
Hjælp ved travlhed
"duka PC har oplevet en fantastisk vækst, og det giver selvfølgelig også travlhed ved telefonerne. Derfor har vi indgået et samarbejde med TopCall, så de kan tage godt imod vores kunder, når vi har travlt."
Erik Hougaard, Direktør
duka PC
Rigtig god kundebetjening
"Her hos Spinderiet er det TopCall, der passer telefonerne. Vores kunder får en rigtig god betjening af TopCall, og de er gode til at sortere i opkaldene, så det kun er de rigtige, der bliver stillet igennem. TopCall stiller også om til vagten, hvis folk har glemt noget i centeret – alt i alt en perfekt service."
Christer Skov Thorell, Centerchef
Spinderiet
Vi har fået en fantastisk ro
"Vi har TopCall som backup på vores telefoner, og det har givet os meget mere ro til at snakke med kunden, for vi ved jo, at telefonen bliver taget. Nu får vi også lavet tingene færdigt, og vi har fået friheden til at ringe tilbage, når vi har et øjeblik. Vi har været i gang i mange år og har derfor fået opbygget en god kundemasse. Men er der brug for nye kunder, så er denne service en oplagt mulighed. Det giver helt klart nye kunder, da de ikke længere ringer forgæves."
Keld Jakobsen
Alpha Service ApS
Øget omsætning og frihed
"TopCall passer både min telefon og styrer min kalender. Det har givet mig en øget omsætning på 10.000 kr. om måneden, og TopCalls service koster kun 2500 kr., så det er en rigtig god forretning for mig. Men det er ikke det bedste. Jeg har fået en meget mere behagelig hverdag. I min frokostpause går jeg en tur og slapper af. Når jeg så kommer tilbage, er der to nye aftaler i kalenderen. Det er da dejligt."
Dorte Vilhelmsen, Zoneterapeut
Clinic Dorte V
Oplevelsen i telefonen er autentisk
"Topcall har taget Danskbureauets telefon siden 2012. Vi har nydt godt af, at både nye og gamle kunder ikke har ringet forgæves, mens vi selv har kunnet være fuldt til stede i vores undervisning. Og folks oplevelse i telefonen er autentisk, de er virkelig kommet igennem til os, når de kommer igennem til Topcall."
Ea Gullan Kerr, Direktør & partner
DANSKBUREAUET
Vores kunder kommer fra mange forskellige brancher
Her er et lille udpluk af dem