I får flere kunder
Bedre kundeservice
I kan holde 100 procent fokus på den kunde I er i gang med, selvom jeres telefon ringer. I ved jo, at vi sidder klar til at besvare opkaldet. Og jeres kunder føler sig vigtige og godt behandlet, når I ikke bliver nødt til at løbe efter telefonen midt i det hele.
Jeres effektivitet stiger
Tjen penge mens vi passer telefonen
Beskedservice
Vi tager de opkald, I ikke selv kan besvare og sender jer besked på mail eller SMS. Så I selv kan ringe tilbage til kunden, når det passer ind i jeres tidsplan.
Omstilling
Vi er jeres reception og viderestiller alle opkald til jeres medarbejdere. Hvis de ikke svarer, tager vi naturligvis imod besked.
Kalenderbooking
Effektiv Call Management
Effektiv call management er afgørende for virksomheder, der ønsker at optimere deres kundeservice og sikre, at ingen opkald går tabt. Ved at implementere en professionel call management-løsning kan virksomheder få glæde af flere fordele:
- Øget kundetilfredshed: Sørg for, at alle kundehenvendelser håndteres professionelt og hurtigt, hvilket styrker kundernes tillid til virksomheden.
- Forbedret effektivitet: Reducer afbrydelser i arbejdsdagen ved at lade et dedikeret team håndtere indgående opkald, så medarbejderne kan fokusere på deres kerneopgaver.
- Fleksibilitet: Tilpas call management-tjenesten efter virksomhedens behov, uanset om det drejer sig om beskedservice, omstilling eller kalenderbooking.
En professionel call management-service fungerer som virksomhedens eksterne reception, hvor opkald besvares med virksomhedens navn og efter ønsket velkomsthilsen. Dette sikrer en ensartet og professionel oplevelse for kunderne. Desuden kan sådanne tjenester ofte integreres med din virksomheds eksisterende systemer, hvilket gør overgangen problemfri.
For at sikre gennemsigtighed og kontrol over håndteringen af opkald får du adgang til vores online kontrolpaneler. Her kan du følge med i opkaldsstatistikker, se detaljerede rapporter og justere indstillinger efter behov.
Så nemt er det at komme i gang
1
Opret en uforpligtende prøveperiode og udfyld lidt informationer om jeres virksomhed, åbningstider mm. Klik her for at komme i gang
2
Vi ringer til jer og stiller spørgsmål om jeres behov og specifikke ønsker til telefonpasningen, så vi sikrer os, at I bliver maksimalt glade for vores samarbejde. Vi hjælper jer med at arrangere viderestilling af jeres telefoner til os eller med at gøre jeres telefonsystem klart til at omstille alle opkald til os. Som regel er det nemt og enkelt, men i få tilfælde kræver det lidt mere information fra jeres telefonoperatør, og det hjælper vi altid gerne med.
3
Så er I i gang og via MyTopCall kan I følge løbende med i, hvor mange opkald vi besvarer for jer. Efter 14 dage ringer vi til jer for at høre, om der er noget, der skal ændres i vores måde at tage jeres opkald på.
4
Efter 30 dage følger vi op på mail eller telefonisk for at høre, om vi skal fortsætte samarbejdet. Ud fra prøveperioden kan vi give jer en indikation af, hvilket prisniveau I ligger på.
5
Hvis I siger ja tak, sender vi jer en bekræftelsesmail og glæder os over, at vi kan byde jer velkommen hos TopCall.
30 dages gratis prøve peridode
OBS! - I bliver aldrig betalende kunde, med mindre I selv har sagt ja tak til det.
Det sker IKKE automatisk hos os.
Når du prøver TopCall, får du 30 dages uforpligtende prøveperiode, hvor du kan opleve vores service uden risiko.
- Vil du fortsætte? Så betaler du for prøveperioden og fortsætter med din aftale.
- Vil du ikke fortsætte? Så stopper aftalen, og du skal ikke betale noget.
Det er enkelt og uden overraskelser – prøv os allerede i dag!
Professionelt hele vejen igennem
”Efter at have samarbejdet med TopCall i flere år må jeg sige, at deres telefonservice fungerer upåklageligt. Mine klienter bliver taget godt imod over telefonen og får fornemmelsen, at TopCalls receptionister er en del af mit firma. De beskeder jeg modtager er klare og præcise, så jeg er aldrig i tvivl om, hvad det drejer sig om, når jeg ringer tilbage til en klient.
Michael Friis Pedersen, advokat
Få en kunde case - Udfyld skemaet nedenfor:
Professionel kundeservice når du ikke kan tage telefonen
Hos Top:Call tilbyder vi professionel call management, så du aldrig går glip af vigtige kundehenvendelser – uanset om du er optaget, uden for kontoret eller bare har brug for ro til at fokusere.
Vi tager telefonen i dit firmanavn og håndterer opkaldene præcis, som du ønsker det:
- Modtagelse af beskeder – vi sikrer, at du får alle relevante informationer hurtigt og præcist.
- Viderestilling til relevante kontaktpersoner – både internt og eksternt.
- Registrering af opkald – så du har overblik over alle henvendelser.
- Booking og kalenderstyring – vi kan oprette møder eller bookinger direkte i dit system.
- Kundeservice ud fra svarskemaer – vi kan yde grundlæggende kundeservice på baggrund af de informationer, du har givet os.
Implementering af en call management-løsning kan være en besparende og strategisk beslutning for virksomheder, der ønsker at forbedre deres kundeservice, øge effektiviteten og sikre, at ingen kundehenvendelser går tabt, uden at skulle ansætte en ny medarbejder. Her betaler du kun for tidsforbruget, når telefonen tages.
Vi yder god service, men vi kan ikke rådgive
Vi er ikke fagpersoner i dine kunders branche – og rådgiver derfor ikke professionelt – men vi sikrer en venlig, imødekommende og korrekt håndtering af dine opkald, så dine kunder føler sig trygge og godt behandlet. Vi kan følge et manuskript for de mest almindelige spørgsmål.
Vores call management-løsning er fleksibel og kan tilpasses netop dine behov. Du bestemmer, hvordan vi skal agere i forskellige situationer, og vi tilpasser os løbende, når dine behov ændrer sig.
Med os som ekstern reception får du:
- Mere tid til kerneopgaver
- Bedre kundeservice
- Ingen mistede opkald
- Fuldt overblik via opkaldsrapporter og beskedservice
Sådan er vores glade call management
- Vi besvarer alle jeres opkald med jeres firmanavn og præcis den velkomsthilsen, som I ønsker.
- Vi tilpasser vores toneleje efter, hvad I mener, passer bedst til jeres kundegruppe. Vi kan variere vores glade stemmer i hele spektret, fortrolig, høflig, omsorgsfuld, seriøs, munter og meget mere.
- Vi varierer vores telefonpasning ud fra, hvem der ringer til jer, hvis I ønsker det. Vi kan fx stille specielt vigtige kunder igennem til jer hurtigt, afvise sælgere eller tale fortroligt med jeres nærmeste kunder.
- Vi sender jer beskeder bagefter, enten per e-mail eller SMS, afhængig af, hvad I ønsker.
- Vi inkluderer præcis de oplysninger, som I har behov for, i vores beskeder, så I nemt og hurtigt kan få overblik og prioritere, hvad I skal gøre ved beskederne.
Og takket være vores løbende træningsprogram og avancerede it-system kan vi huske det hele hver gang.