Nemt, trygt og behageligt

Glade stemmer og korte svartider, når vi tager jeres opkald. Og korte, klare beskeder, når vi melder tilbage til jer på mail eller SMS. Det er sådan, vi arbejder i vores callcenter. Vi taler med jeres kunder og sender jer beskeder på præcis den måde, I gerne vil have det. Hver gang.


 
telefonpasning-med-beskedservice

Telefonpasning med beskedservice

Vi tager de opkald, I ikke selv kan besvare og sender jer besked på mail eller SMS. Fx hvis I er optaget på telefonen eller beslutter ikke at tage opkaldet, fordi I har travlt med en kunde eller en opgave.

Lad os være jeres backup på telefonen
telefonpasning-med-omstilling

Telefonpasning med omstilling

Vi er jeres eksterne reception og viderestiller alle opkald til jeres medarbejdere. Præcis som jeres egen receptionist ville gøre det. Hvis de ikke svarer, tager vi naturligvis imod besked.

Lad os tage imod alle jeres opkald

Sådan er vores glade telefonpasning


  • Vi svarer alle jeres opkald med jeres firmanavn og præcis den velkomsthilsen, som I ønsker.
  • Vi tilpasser vores toneleje efter, hvad, I mener, passer bedst til jeres kundegruppe. Vi kan variere vores glade stemmer i hele spektret fortrolig, høflig, omsorgsfuld, seriøs, munter og meget mere.
  • Vi varierer vores telefonpasning ud fra, hvem der ringer til jer, hvis I ønsker det. Vi kan fx stille specielt vigtige kunder igennem til jer hurtigt, afvise sælgere eller tale fortroligt med jeres nærmeste kunder.
  • Vi sender jer beskeder bagefter, enten per e-mail eller SMS, afhængig af hvad I ønsker.
  • Vi inkluderer præcis de oplysninger, som I har behov for, i vores beskeder, så I nemt og hurtigt kan få overblik og prioritere, hvad I skal gøre ved beskederne.

Og takket være vores løbende træningsprogram og avancerede it-system kan vi huske det hele hver gang.



Tillægsvalg til telefonpasning


Kalenderadgang

Vi har adgang til jeres kalender og kan derudfra fortælle jeres kunder, hvornår de kan forvente, at I ringer tilbage. Og på den måde give tryghed for, at I nok skal ringe tilbage hurtigt.

Prøv telefonpasning med kalenderadgang

Kalenderbooking

Vi har adgang til jeres kalender og booker aftaler på jeres vegne, når vi alligevel tager imod opkaldene fra jeres kunder. En ideel og prismæssig attraktiv løsning for behandlere.

Prøv telefonpasning med kalenderbooking
 

Tjen penge på vores telefonpasning


I får flere kunder

I får flere kunder, da ingen ringer forgæves. I stedet for at de møder en telefonsvarer og ringer videre til en konkurrent, lytter vi til kundernes behov og aftaler med dem, at I ringer tilbage. Det giver flere ordrer og flere nye kunder. Og en øget indtjening til jer.

Bedre kundeservice

I kan holde 100 procent fokus på den kunde, I er i gang med, selvom jeres telefon ringer. I ved jo, at vi sidder klar til at besvare opkaldet. Og jeres kunder føler sig vigtige og godt behandlet, når I ikke bliver nødt til at løbe efter telefonen midt i det hele.

Jeres effektivitet stiger

I får arbejdsro og kan selv ringe tilbage til kunderne, når det passer jer. Jeres dag bliver i det hele taget mere effektiv, fordi I undgår afbrydelser og unødige forstyrrelser. Og I vil i mange tilfælde kunne mærke, at indtjeningen stiger.

 

En ekstra fordel ved telefonpasning med omstilling

Ved at lade os bemande jeres omstilling sparer I udgifterne og anstrengelserne ved at have jeres egen telefonreception. I sikrer jer tilfredse og loyale kunder, som bliver betjent godt og vil anbefale jer til andre.


Ja tak til telefonpasning NU
 

Det er så nemt at komme i gang

 
  • Connector.

    Udfyld formularen

    I udfylder den lille formular, som I finder øverst til højre på siden, eller klikker på et af de orange ikoner. Send formularen til os, og I vil høre fra os inden for et par dage.
    I kan også tilmelde jer her

  • Connector.

    Vi ringer jer op

    Vi ringer til jer og stiller spørgsmål om jeres behov og specifikke ønsker til telefonpasningen, så vi sikrer os, at I bliver maksimalt glade for vores samarbejde.

    Vi fortæller også gerne om, hvordan vi passer telefoner for vores andre kunder, så I herudfra kan få gode ideer til, hvad I kunne tænke jer. Hvis det passer jer bedre, eller vi skønner, der er behov for en mere grundig snak, kommer vi gerne forbi og taler med jer i stedet for.
    Vi aftaler præcis, hvordan I gerne vil have, at vi svarer jeres telefoner, hvordan vi skal tage imod beskeder og give tilbagemeldinger til jeres kunder, og hvordan I gerne vil modtage beskederne fra os. Både hvad angår detaljeringsgraden af beskederne, og om de skal gives pr. mail og/eller SMS.
    Samtidig stiller vi spørgsmål om jeres telefonsystem, og vi aftaler, hvor mange gange jeres telefon skal ringe, inden den går videre til os. Eller hvis I har valgt telefonpasning med omstilling, aftaler vi, hvordan omstillingen skal foregå.

  • Connector.

    Opsætning af viderestilling

    Vi hjælper jer med at arrangere viderestilling af jeres telefoner til os eller med at gøre jeres telefonsystem klart til at omstille alle opkald til os. Som regel er det nemt og enkelt, men i få tilfælde kræver det lidt mere information fra jeres telefonoperatør, og det hjælper vi altid gerne med.

  • Connector.

    Aktivering og login til MyTopCall

    Så er I i gang og kan via MyTopCall, vores gratis webportal, følge løbende med i, hvor mange opkald vi besvarer for jer.

  • Connector.

    Opfølgning

    Efter 14 dage ringer vi til jer for at høre, hvordan det går, og om der er noget, der skal ændres i vores måde at tage jeres opkald på. Og vi vurderer, om telefonen ringer et passende antal gange, inden kaldene går videre til os i vores callcenter – eller der skal ændres noget i den måde, omstillingen foregår på.


Det kræver kun en viderestilling af jeres telefon til os, og så er I i gang.
 

Hvis I vælger at fortsætte efter prøveperioden

 
  • Connector.

    Udfyld formularen

    Når prøveperioden er udløbet, følger vi op på mail eller telefonisk for at høre, om I kunne tænke jer at fortsætte samarbejdet. Ud fra prøveperioden kan vi give jer en indikation af, hvilket prisniveau I ligger på.

  • Connector.

    Vi ringer jer op

    Hvis I siger ja tak til at blive betalende kunde hos os, sender vi jer en bekræftelsesmail og glæder os over, at vi kan fortsætte samarbejdet.

  • Connector.

    Opsætning af viderestilling

    Hvis I siger nej tak til at fortsætte, siger vi mange tak for nu og håber at se jer i vores callcenter igen en anden gang.



OBS!
I bliver aldrig betalende kunde, med mindre I selv har sagt ja tak til det. Det sker IKKE automatisk hos os.
 

Oplevelser fra vores kunder

Få tilsendt en kundecase, hvis I har lyst til at læse mere om, hvordan vi håndterer kundeservicen for en af vores mange glade kunder. Inklusive hvordan de oplever ændringerne i deres dagligdag.

Udfyld skemaet nedenfor:

Please leave this field empty.

Professionelt hele vejen igennem

”Efter at have samarbejdet med TopCall i flere år må jeg sige, at deres telefonservice fungerer upåklageligt. Mine klienter bliver taget godt imod over telefonen og får fornemmelsen, at TopCalls receptionister er en del af mit firma. De beskeder, jeg modtager, er klare og præcise, så jeg er aldrig i tvivl om, hvad det drejer sig om, når jeg ringer tilbage til en klient.

Med de ekstra klienter jeg får i hus, fordi TopCall svarer min telefon, når jeg er til møde, tjener telefonpasningen klart sig selv hjem igen. Det er desuden rart, at jeg kan få arbejdsro eller holde fri, når jeg ønsker det, fordi jeg ved, at TopCall passer telefonen.”
  • Connector.Connector.

    Michael Friis Pedersen, advokat

Se flere kundeudtalelser

TopCalls åbningstider

Mandag til fredag kl. 8 – 18  :  Lørdag kl. 9 – 16  :  Søndag kl. 10 – 16