Find jeres individuelle pris på telefonpasning

Her er vores prisskemaer for de forskellige muligheder for telefonpasning. Prisen er som regel langt mindre end dét, I selv tjener på vores telefonpasning.

Alle priser er eksklusive moms.

 

Få mest muligt ud af vores telefonpasning

Som en del af prisen får I adgang til vores gratis onlineprogram MyTopCall og vores superenkle, skræddersyede kundeapp.

Vi tilbyder vores kunder total gennemsigtighed

Med MyTopCall kan I følge med i jeres opkald og se alle opkaldsstatistikkerne.
Få mere viden om MyTopCall

Vores superenkle app letter jeres arbejdesdag

Med vores kundeapp kan medarbejdere se beskeder og indtaste fravær.
Hør mere om vores kundeapp

Kenneth Steen

Direktør - TopCall ApS

Samarbejde der er guld værd

”Jeg har fået mere tid til at reparere biler, efter at TopCall er begyndt at passe mine telefoner. Faktisk er det så effektivt, at jeg ofte med vilje lader telefonen ringe videre til TopCall, så jeg undgår at blive afbrudt, fx hvis jeg ligger under instrumentbrættet på en bil. Det har betydet, at jeg har fået 2-3 timers ekstra arbejdstid om ugen..

  • Michael Skjold, Skjold Auto

Fornuftig løsning til uafhængige advokater

”Før jeg fik TopCall til at passe mine telefoner, brugte jeg en masse tid på at koordinere, hvem der skulle passe hvilke telefoner hvornår, med de tre andre advokater i vores kontorfællesskab. Der var alt for få opkald til, at det kunne betale sig for mig at ansætte en receptionist, og min deltidsadvokatsekretær ...

  • Michael Bjørn Hansen, advokat

Ingen kunder ringer forgæves

“Før når jeg ringede tilbage til de kunder, som jeg kunne se havde ringet, eller som havde lagt en besked på min telefonsvarer, havde de ofte allerede bestilt tid hos en anden. Det er jeg ude over nu, for nu passer TopCall både min telefon og min kalender, og det har faktisk vist sig at være en rigtig god forretning for mig.”

  • Charlotte Kuszon, Akupunktør