Gennemgang af jeres kontrolpanel i MyTopCall
Følg med i jeres opkald via vores onlineprogram
Med vores populære, gratis onlineprogram MyTopCall, kan I via jeres helt eget kontrolpanel følge med i, hvordan det går med jeres telefonpasning hos os. I kan se hvor mange nye kunder vi tager imod på jeres vegne, og hvor mange beskeder vi sender til jer. I kan se jeres opkaldsstatistikker inkl. antal kald, samtaletider, ventetider og mistede kald, og I kan se udviklingen i opkaldene pr. dag henover en periode.
Nye kunder
Viser antal nye kunder, som ringer til jer for første gang, og hvor I derfor kan glæde jer over, at de ikke møder en telefonsvarer, men at vi har mulighed for at viderestille eller tage imod besked – og give jeres nye kunder en god oplevelse. Vores markering af opkald fra nye kunder forudsætter naturligvis, at det bliver tydeligt for os i løbet af samtalen, at de er nye kunder.
Total antal sendte beskeder
Viser antal beskeder, som vi har sendt til jer.
Beskeder sendt til appen
Viser antal beskeder, som vi har sendt til jer på jeres app.
Beskeder sendt som sms
Viser antal beskeder, som vi har sendt til jer som SMS.
Beskeder sendt som email
Viser antal beskeder, som vi har sendt til jer som e-mail.
Opkald
Viser antal opkald til jer.
Mistede opkald < 15s
Viser, hvor mange der vælger at lægge på, før de har ventet i 15 sekunder og er blevet mødt af en personlig velkomsthilsen fra jeres firma. Personerne bag disse opkald er typisk private kontakter eller interne medarbejdere, som kan høre, at tonen skifter, eller der lyder et lille klik, når opkaldet automatisk viderestilles fra os til jer. Det er en klar fordel, at disse opkald bliver afbrudt inden 15 sekunder, da vi som de eneste på markedet IKKE fakturerer for mistede opkald, før der er gået 15 sekunder.
Mistede opkald >= 15s
Viser, hvor mange af jeres kunder der vælger at lægge på efter 15 sekunders ventetid. Når der er gået 15 sekunder, bliver jeres kunder mødt af en velkomsthilsen fra jeres firma efterfulgt af dæmpet musik. De opkald, hvor kunderne lægger på efter 15 sekunder, tæller som almindelige kald i vores prisstruktur.
Voicemail
Viser, hvor mange af jeres kunder der lægger besked på vores telefonsvarer uden for vores åbningstid. Disse kunder bliver mødt med en velkomsthilsen fra jeres firma og en opfordring til at lægge en besked. Vi aflytter beskederne på telefonsvareren som det første, når vi møder på arbejde næste morgen og håndterer beskederne som almindelige opkald. Derfor tæller beskederne som almindelige opkald i vores prisstruktur. Vi fakturerer ikke for opkald, som afbrydes, inden telefonsvarerbeskeden er afspillet færdig.
GNS taletid
Viser, hvor lang tid vi i gennemsnit har talt med jeres kunder. Det er i vores fælles interesse, at vores gennemsnitlige taletid er så lav som mulig, da taletiden er et udtryk for, hvor gode vi er til at tale med jeres kunder. Jo kortere taletid, jo bedre styring og fokus har vi i samtalen, så vi får guidet jeres kunder venligt og præcist - og de får den bedst mulige oplevelse.
GNS ventetid
Viser, hvor lang tid jeres kunder i gennemsnit skal vente, inden vi besvarer opkaldene. Det er ofte tilfældet, at vores kunder har en forventning om, at vi kan besvare alle deres opkald med det samme. Det kan vi også i langt de fleste tilfælde, men ved uventede peaks eller i spidsbelastningsperioder kan der opstå kø på vores linjer.
På jeres kontrolpanel kan I se en graf, der viser udviklingen i den valgte periode over antal opkald, som vi har taget imod på jeres vegne. De gule søjler er opkald fra nye kunder, mens de blå søjler er opkald fra eksisterende kunder og øvrige virksomheder eller personer.
Øvrige muligheder i MyTopCall
Gør det nemt at overskue og styre vores telefonpasning
Udover jeres kontrolpanel tilbyder vi en lang række muligheder, for at I kan få indsigt og det fulde overblik over vores telefonpasning via vores onlineprogram MyTopCall. I kan se komplette lister over jeres opkald og vores beskeder til jer, ligesom at I kan redigere jeres medarbejderes kontaktdata, oprette/slette medarbejdere, markere lukkedage i kalenderen og distribuere vores app til jeres medarbejdere.
Opkald
Viser en komplet oversigt over de opkald, vi har modtaget på jeres vegne.
For hvert opkald kan I se, hvilket nummer der er ringet fra, hvornår, hvor lang tid kunden har ventet (ventetid), og hvor lang tid samtalen har varet (taletid). I kan også se, om vi har sendt en besked til jer på basis af opkaldet og læse beskeden direkte her.