Telefonpasning og meget mere


Siden TopCall blev grundlagt i 2010 har teleservice været firmaets grundpille.

Vi startede med at tilbyde ukompliceret telefonpasning til en lille kundegruppe, og i takt med at vi voksede, fik vi flere kunder, som ønskede at gøre mere bredt brug af vores telefonservice. I dag løser vi derfor også en række kundeserviceopgaver som fx at besvare spørgsmål om produkter, tage imod ordrer og behandle reklamationer. Samtidig med at vores telefonpasning i mange tilfælde er blevet mere kompleks. Det vil sige, enten ved at vi spørger ind til bestemme informationer, når vi tager imod besked, eller ved at vi omstiller, slår op eller booker tider i vores kunders kalendere.

Selvom vi også i dag bemander live chat for en række kunder, udgør vores teleservice stadigvæk langt den største del af vores forretning.

Få teleservice i din virksomhed i dag

Glade stemmer er vores varemærke


Siden starten har vi været bevidste om, at det er glæden, der skal fylde mest på arbejdspladsen. Vi er konstant opmærksomme på, at tonen skal være positiv, at medarbejderne har ansvar og arbejdsglæde, og at vores kultur er hjælpsom ud over det sædvanlige. Både for vores egen skyld og for at vi kan levere en telefonservice med de glade stemmer, som vi siger, at vi har.

Vi er siden 2010 vokset fra to til mere end 30 medarbejdere, og vi sætter stadigvæk en ære i at tilbyde markedets gladeste og mest imødekommende teleservice.


telefonpasning-med-beskedservice

En lettelse at give telefonen fra sig

”Før jeg fik TopCall til at passe min telefon, hørte jeg tit fra mine kunder, at jeg var svær at få fat i. Det er jeg stadigvæk, men kunderne oplever det ikke på samme måde, fordi jeg er så hurtig til at ringe tilbage. Før havde jeg rigtig mange beskeder på min telefonsvarer, som jeg først skulle finde tid til at aflytte, inden jeg kunne ringe til kunderne. Nu får jeg nogle korte, præcise beskeder fra TopCall, hver gang de har talt med en kunde, så det er meget nemmere at ringe tilbage, og oveni er jeg godt forberedt.
Jeg vil klart anbefale TopCalls telefonpasning til andre værksteder. Ligesom med andre opgaver kan det være svært at give telefonen fra sig, men det er en lettelse, når man har gjort det, og det fungerer så godt.”

Jesper Petersen, Jespers Auto

telefonpasning-med-beskedservice

Uventet positiv overraskelse

”Det har været en virkelig positiv erkendelse at benytte TopCall som call center. De er en stor gruppe af unge kvinder, som formår at passe telefoner for seriøse brancher som fx advokatbranchen. Det er tydeligt, at de elsker deres arbejde, og at det er derfor, de er så gode til det. Faktisk tror jeg, at det er essensen i, at telefonhåndteringen er så mange gange bedre end normalt. TopCall er specielt dygtige til at tage imod beskeder, fordi de formår at spørge ind til, hvad det drejer sig om, hvad enten det er en ny kunde, en modpart, Retten eller kommunen, der ringer til mig. Det betyder, at jeg ved præcis, hvad vi skal tale om, når jeg ringer tilbage på en besked, fordi jeg har kunnet forberede mig. Det aflaster mig voldsomt i min travle hverdag, og det får mig også til at fremstå professionel og effektiv over for dem, jeg ringer tilbage til.”

Lonnie Kromann Nielsen, Advokat

Oplevelser fra vores kunder

Få tilsendt en kundecase, hvis I har lyst til at læse mere om, hvordan vi håndterer kundeservicen for en af vores mange glade kunder. Inklusive hvordan de oplever ændringerne i deres dagligdag.

Udfyld skemaet nedenfor:

Please leave this field empty.

Ekstra medarbejder til fornuftig pris

”Før var jeg meget presset af telefonerne, når der var travlt. Nu har jeg mere tid til at tage mig ordentlig af kunderne, og det hele er blevet så meget nemmere. Det er som at have fået en ekstra medarbejder til en meget fornuftig pris.”

Med de ekstra klienter jeg får i hus, fordi TopCall svarer min telefon, når jeg er til møde, tjener telefonpasningen klart sig selv hjem igen. Det er desuden rart, at jeg kan få arbejdsro eller holde fri, når jeg ønsker det, fordi jeg ved, at TopCall passer telefonen.”
  • Connector.Connector.

    Claus Villadsen, Claus Villadsen Biler A/S

Se flere kundeudtalelser

TopCalls åbningstider

Mandag til fredag kl. 8 – 18  :  Lørdag kl. 9 – 16  :  Søndag kl. 10 – 16