Telefonpasning der betaler sig

Tilmeld jer 30 dages gratis telefonpasning, og oplev alle fordelene:

  • Flere kunder – ingen ringer forgæves, når I er optaget

  • Bedre kundeservice – hold 100% fokus på jeres kunder

  • Færre afbrydelser giver større effektivitet

PRØV 30 DAGE GRATIS
- eller få mere at vide om telefonpasning her
Service i særklasse til fornuftige priser

Kvalitet og god stemning

Det er vores mission at levere den allerhøjeste kvalitet inden for telefonpasning, kundeservice og live chat. Derfor har vi indarbejdede kvalitetsprocedurer og træningskoncepter. Vi har en hjælpsom og imødekommende firmaånd, som vi værner meget om. Og vi har en fantastisk stemning på vores kontorer, som danner grobund for, at vi altid kan levere glade stemmer.

Størst mulig værdi for vores kunder

Fordi vi har effektiviseret alle vores administrative arbejdsgange, kan vi tilbyde vores kunder den service, som vi selv er så stolte af til nogle særdeles fornuftige priser. Og på den måde give dem den størst mulige værdi for de penge, de investerer, og den tillid, de viser os, når de lader os tage vare på deres kunder.

Sidst men ikke mindst har vi et avanceret telefonsystem, der er skræddersyet til vores kunders behov, som hjælper os med at kunne opretholde markedets højeste kvalitet inden for telefonpasning og kundeservice.

Læs mere om vores telefonsystem

 

Find jeres individuelle pris på telefonpasning

Her er vores prisskemaer for de forskellige muligheder for telefonpasning. Prisen er som regel langt mindre end dét, I selv tjener på vores telefonpasning.

Alle priser er eksklusive moms.

 

 

I betaler kun for dét, I bruger

Én gang om måneden vil I modtage en faktura baseret på jeres aktuelle forbrug. Vi tæller forinden sammen, hvor mange opkald vi har taget imod på jeres vegne og aflæser i vores prisskema, hvad jeres faktura skal lyde på.

Så I kan være sikre på, at I altid modtager fakturaer, der afspejler, hvor meget vi rent faktisk har hjulpet jer.

Vi vil så gerne have, at det skal kunne betale sig for jer at være kunde hos os.


Et beskedent depositum
Sammen med den første måneds faktura beder vi jer indbetale et lille depositum. Depositummet svarer til jeres forbrug i den første måned, forudsat I har mulighed for at melde jeres betalinger til PBS. Ellers svarer depositummet til to gange den første måneds forbrug. Vi tilbagebetaler naturligvis det indbetalte depositum, i tilfælde af at I vælger at stoppe som kunde hos os.

Få mest muligt ud af vores telefonpasning

Som en del af prisen får I adgang til vores gratis onlineprogram MyTopCall og vores superenkle, skræddersyede kundeapp.

Vi tilbyder vores kunder total gennemsigtighed

Med MyTopCall kan I følge med i jeres opkald og se alle opkaldsstatistikkerne.

Få mere viden om MyTopCall

Vores superenkle app letter jeres arbejdsdag

Med MyTopCall kan I følge med i jeres opkald og se alle opkaldsstatistikkerne.

Hør mere om vores kundeapp

Samarbejde der er guld værd

”Jeg har fået mere tid til at reparere biler, efter at TopCall er begyndt at passe mine telefoner. Faktisk er det så effektivt, at jeg ofte med vilje lader telefonen ringe videre til TopCall, så jeg undgår at blive afbrudt, fx hvis jeg ligger under instrumentbrættet på en bil. Det har betydet, at jeg har fået 2-3 timers ekstra arbejdstid om ugen..

  • Michael Skjold, Skjold Auto

Fornuftig løsning til uafhængige advokater

”Før jeg fik TopCall til at passe mine telefoner, brugte jeg en masse tid på at koordinere, hvem der skulle passe hvilke telefoner hvornår, med de tre andre advokater i vores kontorfællesskab. Der var alt for få opkald til, at det kunne betale sig for mig at ansætte en receptionist, og min deltidsadvokatsekretær ...

  • Michael Bjørn Hansen, advokat

Ingen kunder ringer forgæves

“Før når jeg ringede tilbage til de kunder, som jeg kunne se havde ringet, eller som havde lagt en besked på min telefonsvarer, havde de ofte allerede bestilt tid hos en anden. Det er jeg ude over nu, for nu passer TopCall både min telefon og min kalender, og det har faktisk vist sig at være en rigtig god forretning for mig.”

  • Charlotte Kuszon, Akupunktør