Kvalitet og god stemning

Det er vores mission at levere den allerhøjeste kvalitet inden for telefonpasning, kundeservice og live chat. Derfor har vi indarbejdede kvalitetsprocedurer og træningskoncepter. Vi har en hjælpsom og imødekommende firmaånd, som vi værner meget om. Og vi har en fantastisk stemning på vores kontorer, som danner grobund for, at vi altid kan levere glade stemmer.

Størst mulig værdi for vores kunder

Fordi vi har effektiviseret alle vores administrative arbejdsgange, kan vi tilbyde vores kunder den service, som vi selv er så stolte af til nogle særdeles fornuftige priser. Og på den måde give dem den størst mulige værdi for de penge, de investerer, og den tillid, de viser os, når de lader os tage vare på deres kunder.

 

Find jeres individuelle pris på telefonpasning

Her er vores prisskemaer for de forskellige muligheder for telefonpasning. Prisen er som regel langt mindre end dét, I selv tjener på vores telefonpasning.

Alle priser er eksklusive moms.

 
 
Bestil 30 dage gratis her
  • Oprettelse: Gratis
  • Beskeder som mail og sms: Gratis
  • Egen telefonsvarer uden for åbningstid: Gratis
  • Viderestilling fra os til jer (for telefonpasning som omstilling): TDC-takst
  • Support i vores åbningstid: Gratis
  • Opsigelse: Løbende måned plus 30 dage

Alle priser er ekskl. moms.


 

Priser for kundeservice

Kontakt os for at få et uforpligtende tilbud.
Ring på 48 22 10 00.

Eller skriv til os her

Priser for live chat

8 kr. pr. chatminut (min. 400 kr./måned)
Oprettelse er gratis.

Bestil 30 dage gratis her
 

I betaler kun for dét, I bruger

Én gang om måneden vil I modtage en faktura baseret på jeres aktuelle forbrug. Vi tæller forinden sammen, hvor mange opkald vi har taget imod på jeres vegne og aflæser i vores prisskema, hvad jeres faktura skal lyde på.

Så I kan være sikre på, at I altid modtager fakturaer, der afspejler, hvor meget vi rent faktisk har hjulpet jer.

Vi vil så gerne have, at det skal kunne betale sig for jer at være kunde hos os.


Et beskedent depositum
Sammen med den første måneds faktura beder vi jer indbetale et lille depositum. Depositummet svarer til jeres forbrug i den første måned, forudsat I har mulighed for at melde jeres betalinger til PBS. Ellers svarer depositummet til to gange den første måneds forbrug. Vi tilbagebetaler naturligvis det indbetalte depositum, i tilfælde af at I vælger at stoppe som kunde hos os.

Samarbejde der er guld værd

”Jeg har fået mere tid til at reparere biler, efter at TopCall er begyndt at passe mine telefoner. Faktisk er det så effektivt, at jeg ofte med vilje lader telefonen ringe videre til TopCall, så jeg undgår at blive afbrudt, fx hvis jeg ligger under instrumentbrættet på en bil. Det har betydet, at jeg har fået 2-3 timers ekstra arbejdstid om ugen..

Det er med andre ord en del penge, jeg tjener ekstra ved at samarbejde med TopCall. Oveni er min kalender blevet booket op en halv uge mere frem i tiden, fordi TopCall sørger for, at der ikke er nogen opkald, der går tabt på min telefonsvarer. De er hurtige, hjælpsomme og meget servicemindede, så det er både flere penge i kassen og en rigtig god service over for mine kunder. I dag forstår jeg slet ikke, hvorfor jeg var så skeptisk over at lade TopCall passe mine telefoner i starten.”
  • Connector.Connector.

    Michael Skjold, Skjold Auto

Fornuftig løsning til uafhængige advokater

”Før jeg fik TopCall til at passe mine telefoner, brugte jeg en masse tid på at koordinere, hvem der skulle passe hvilke telefoner hvornår, med de tre andre advokater i vores kontorfællesskab. Der var alt for få opkald til, at det kunne betale sig for mig at ansætte en receptionist, og min deltidsadvokatsekretær …

… havde kun mulighed for at passe telefonen noget af dagen. TopCalls telefonpasning er en ideel løsning, og jeg må sige, at det fungerer udmærket i praksis. Det er nemlig vigtigt for mig, at mine klienter får et venligt menneske i røret, hver gang de ringer med et problem, og da jeg selv er meget i retten eller ude til møder, er det rart at vide, at TopCall er der til at tage telefonen.”
  • Connector.Connector.

    Michael Bjørn Hansen, advokat

Ingen kunder ringer forgæves

“Før når jeg ringede tilbage til de kunder, som jeg kunne se havde ringet, eller som havde lagt en besked på min telefonsvarer, havde de ofte allerede bestilt tid hos en anden. Det er jeg ude over nu, for nu passer TopCall både min telefon og min kalender, og det har faktisk vist sig at være en rigtig god forretning for mig.”

  • Connector.Connector.

    Charlotte Kuszon, Akupunktør