Mød Maiken C

Her er vi med vores glade stemmer

Arbejdsglæde, arbejdsglæde og arbejdsglæde

Den magiske formel bag vores receptionisters glade stemmer er, at de elsker deres arbejde. Ganske enkelt fordi de hver dag – ved hjælp af vores kvalitetsbevidsthed og indarbejdede kvalitetsprocedurer – får mulighed for at gøre deres bedste over for hver eneste kunde.

Og fordi vi har det så godt sammen, at den positive, professionelle stemning på vores kontorer gør det sjovt at gå på arbejde. Sjovt at servicere vores kunders kunder og gøre dem glade.

Det smitter af på vores stemmer.


  • Connector.

    Procedurer

    Vi har indarbejdede kvalitetsprocedurer for, hvordan vi servicerer vores kunders kunder og sikrer, at de får en fantastisk oplevelse hver gang.

  • Connector.

    TopCall Training School

    Alle vores receptionister deltager i vores specialudviklede træningsforløb inden for professionel telefonpasning og kundeservice.

  • Connector.

    Rekrutteringsproces

    Vi følger en strømlinet rekrutteringsproces, der hjælper os med at spotte de rette kundeservice-holdninger blandt vores mange ansøgere.

  • Connector.

    Arbejdsplads

    Vores kvalitetsfokus og positive indstilling til livet, gør TopCall til en fantastisk arbejdsplads, hvor vi elsker vores arbejde og har det godt sammen.


Få telefonpasning i din virksomhed i dag

 

Toptrænede receptionister

Vores dygtige receptionister er nøje udvalgt ud fra deres positive og servicemindede holdninger. De er toptrænede i vores kvalitetsprocedurer og i at følge vores værdisæt ”imødekommende, hjælpsom og kvalitetsbevidst”, hver gang de modtager et opkald. Her er de:

 

Vores team i Næstved


Maiken Bagger
Driftsleder

Christina Havby Jensen
Teamleder

Camilla Sørensen
Receptionist

Henriette Christiansen
Receptionist

Kirstine Stagis
Receptionist

Lonnie Lund
Receptionist

Lærke Lee Bosse
Receptionist

Pernille Hansen
Receptionist

Signe Hemmingsen
Receptionist

Stephanie Bak
Receptionist

Wicki Angelina Larsen
Receptionist

 

Vores team i Malaga


Maja Cecilie Munck
Driftsleder

Christina Svanholm Andrés
Teamleder

Amalie Isabella Bay Jørgensen
Receptionist

Anita Nymand Jensen
Receptionist

Emma Krog Mulvad
Receptionist

Emma Olsen
Receptionist

Josephine Møller
Receptionist

Julie Rasmussen
Receptionist

Katharina Lindgaard
Receptionist

Katrine Lund Hansen
Receptionist

Mathilde Niis Boeriis
Receptionist

Sif Rønlund Nissen
Receptionist

Simone Kaarslev Jacobsen
Receptionist

Sofie Olsson Hansen
Receptionist

 
 
 

Næstved – ledelse, salg, kundeservice, kvalitet og økonomi

Og her er vi andre, der hjælper receptionisterne med at yde den service, vi alle sammen er så stolte af:


Kenneth Steen
Direktør

Kaya Olsen
Marketing

Søren Knudsen
Salg

Ann Hyltoft
Kundeservice

Karin Østerby
Kundeservice

Maiken Christiansen
Økonomi

2010

Kenneth stifter TopCall i Næstved, og den første receptionist ansættes

2012

Rekrutteringsprocessen strømlines og systematiseres

2013

MyTopCall går i luften, så alle kunder kan følge med i deres opkald

2014

Kvalitetsprocedurer for besvarelse af opkald udvikles

2015

TopCall Training School indføres for alle receptionister

2015

Nyt kontor åbnes i Malaga, og it-/telefonsystemerne udbygges

Antal kunder

Antal medarbejdere

Over 400 firmaer benytter allerede TopCall

Se flere kundereferencer her