Hjælpsom og informativ vejledning

Hver gang en ny besøgende kommer ind på jeres website og siger ja til at chatte, er vi klar ved tasterne. Glade og imødekommende besvarer vi spørgsmål fra jeres besøgende og guider dem i retning af at købe. Eller til at sige ja til at blive kontaktet af jer for at høre mere. Personligt, hjælpsomt og informativt.


To gode grunde til at vælge live chat


  • Connector.

    I kommer i dialog med besøgende, som ellers ville have været tabt

    Mange af de potentielle kunder, som besøger jeres website, kommer aldrig til det punkt, hvor de kontakter jer per telefon eller mail. Ikke fordi de ikke har lyst til at høre mere, men fordi de føler, at det er for besværligt, og at det forpligter, hvis de giver sig til kende. Derimod er der flere og flere, der gerne vil chatte, så de her og nu, nemt og bekvemt kan få svar på præcis dét, de har behov for.

  • Connector.

    Langt flere af jeres besøgende ender med at blive kunder

    Når jeres besøgende får mulighed for at chatte, vækker det typisk deres nysgerrighed, og de bliver længere på jeres website for at høre mere. Og efter en god og tillidsskabende dialog vil de fleste gerne bestille hos jer med det samme, eller sige ja tak til at blive ringet op for at høre mere. På den måde bliver flest mulige af jeres besøgende til nye kunder, som er interesserede i at købe.


Prøv live chat gratis i 30 dage

Sådan foregår vores glade live chat


  • Connector.

    Chat-vinduet åbner

    Hver gang en ny besøgende klikker sig ind på jeres website, får han automatisk en lille chat-indbydelse fra jeres virksomhed. Det sker efter 20 sekunder, hvor en af vores imødekommende receptionister dukker op i et lille chat-vindue på den besøgendes skærm som en naturlig del af jeres website. I chat-boksen kan jeres besøgende se en kort besked fx ”Hej, kan jeg hjælpe dig?” sammen med et billede af vores receptionist, der chatter. Først når den besøgende besvarer chatten, dukker chat-vinduet op på vores skærm, og en af vores dygtige receptionister dedikerer sig fuldt ud til dialogen.

  • Connector.

    Kunden får besvaret sine spørgsmål

    Vi chatter hjælpsomt med den besøgende og assisterer med at besvare spørgsmål om jeres virksomhed eller produkter på en måde, så han opfatter jer som en professionel og troværdig virksomhed. En kunde har måske specifikke spørgsmål omkring størrelser, en anden om leveringstider og en tredje omkring hvilke andre produktvarianter, der findes i webshoppen. Det hjælper vi alt sammen med ud fra de instrukser, vi har modtaget fra jer.

  • Connector.

    Vi beder om kundens kontaktoplysninger

    Til slut, når den besøgende er blevet fortrolig med vores receptionist, forslår vi, at I ringer til den besøgende for at fortælle mere, og vi spørger efter vedkommendes navn og kontaktoplysninger, så I selv kan kontakte ham bagefter. Med mindre han selvfølgelig allerede har fået alle oplysninger af os og afgivet en ordre.

  • Connector.

    I modtager en mail

    Efter hver chat modtager I hele dialogen på mail.


Chatbeskeden aktiveres kun første gang en besøgende klikker ind på jeres website. Hvis en besøgende ikke svarer på chatten, modtager vedkommende ikke yderligere chatbeskeder eller -vinduer på sin skærm, mens han besøger jeres website. Chatten skal for alt i verden ikke irritere jeres kunder.

Der er intet bedre end at blive betjent af et rigtigt levende menneske.

 

Ekstra fordele ved TopCalls live chat


Høj kvalitet fordi vi altid sætter os grundigt ind i hver eneste kundes specifikke ønsker til chatten og følger op på, at vi gør i praksis, hvad vi har aftalt. Vi træner løbende vores receptionister, der bemander chatten, i at skrive gode, præcise beskeder, både som chat-beskeder og som tilbagemeldinger på telefonopkald. På den glade og hjælpsomme facon, som efterhånden er blevet vores varemærke.

Lave, attraktive priser fordi vi allerede har et set-up på plads med dygtige receptionister, der bemander live chats for mange andre kunder. Og fordi de også passer telefoner og yder kundeservice samtidig. Hele idéen er nemlig,at vores erfaring og stordriftsfordele også kommer vores nye kunder til gode. Sammen med vores positive og glade måde at være på.


Det er så nemt at komme i gang


 
  • Connector.

    I udfylder den lille formular, som I finder øverst til højre på siden, eller klikker på et af de orange ikoner. Send formularen til os, og I vil høre fra os inden for et par dage.

  • Connector.

    Vi ringer til jer og stiller spørgsmål om jeres virksomhed, produkter og om, hvilke oplysninger vi skal give til jeres kunder. Vi lytter også til jeres specifikke ønsker til live chatten, så vi sikrer os, at I bliver maksimalt glade for vores samarbejde. Samtidig fortæller vi mere om, hvordan det hele foregår.

    Hvis det passer jer bedre, eller vi skønner, der er behov for en mere grundig snak, kommer vi gerne forbi og taler med jer i stedet for.

  • Connector.

    Vi sender jer et lille script, som I skal lægge på forsiden af jeres website, for at chat-vinduet kan komme frem, hver gang der kommer en ny besøgende. Vi anvender det enkle og meget brugervenlige chat-program SnapEngage, fordi det virker upåklageligt og ikke giver noget bøvl for hverken jer eller os.

  • Connector.

    Så er I i gang og kan til enhver tid kontakte os med spørgsmål eller ønsker til ændringer.

  • Connector.

    Efter 14 dage ringer vi til jer for at høre om de resultater, I har opnået, og om der er noget, der skal ændres i vores måde at chatte med jeres kunder på.


Prisen er som regel langt mindre end dét, I selv tjener på chatten.

 

Oplevelser fra vores kunder

Få tilsendt en kundecase, hvis I har lyst til at læse mere om, hvordan vi håndterer kundeservicen for en af vores mange glade kunder. Inklusive hvordan de oplever ændringerne i deres dagligdag.

Udfyld skemaet nedenfor:

Please leave this field empty.

Kunderne forventer den bedste service

“Her hos n´age har vi en eksklusiv kundekreds, som forventer den bedste service, når de ringer for at booke en tid eller for at høre mere om vores behandlinger.
Det har vi fundet hos TopCall, som er vores eksterne reception, samtidig med at de styrer vores kalender for alle ansatte i alle 3 afdelinger.”

  • Connector.Connector.

    Ida Bille Brahe, N’age


Læs flere kundeudtalelser

TopCalls åbningstider

Mandag til fredag kl. 8 – 18  :  Lørdag kl. 9 – 16  :  Søndag kl. 10 – 16